Tuesday, June 23, 2009

Luahan rasa

Semalam adalah hari yang pahit bagiku..
Semalam adalah kekecewaan bagiku..
Semalam adalah sejarah bagiku..
Semalam adalah hakikat bagiku..
Semalam suda berlalu..
Hari ini aku membina keyakinan diri,membentuk kekuatan diri,menanam tekad di diri yang aku pasti tabah untuk mengharungi palitan kekecewaan semalam..
ape yang aku fikirkan ni??
semalam da berlalu..
biarkan die pergi..
izinkan die pergi..
ahhh...
semua ini karut!!
bebaskan kekusutanmu dari benak fikiranmu..
semakin engkau dalami semakin engkau sakit..
come on..
bangun!! bangun! bangun!!
tunjukkan dirimu..
bangkitkan dirimu..
dalami hatimu..
engkau seorng yang berjaya..
engkau adalah perwira..
engkau adalah diri engkau yang sebenar..
engkau bukan sesiapa tapi engkau adalah diri engkau..
engkau adalah manusia yang di ciptakan tuhan untuk menjadi khalifah di muka bumi ini..
ya!! ya!!
aku adalah pemimpin..
tunjukkan aku ke jalan yang lurus..

No comments:

Post a Comment